شناسهٔ خبر: 2676 - سرویس پربحث‌ترین اخبار
نسخه قابل چاپ

راه در رسانه‌ها - 23 آذر ماه ؛

تعویق پلمب باک کامیون‌های ترکیه/ سند اتصال ریلی چین به ایران امضا شد

حمل و نقل تعویق پلمب باک کامیون‌های ترکیه تا اطلاع ثانوی و نحوه خدمات رسانی به زائران حسینی برای بازگشت به شهرهای خود از مهمترین موضوعات حمل و نقلی رسانه‌ها در 24 ساعت گذشته بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گزیده اخبار به شرح زیر است:

-جریمه 432 میلیون ریالی ۲ دفتر خدمات مسافرت هوایی متخلف

فارس نوشت: مرتضی دهقان، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری‌ از جریمه 432 میلیون ریالی دو دفتر خدمات مسافرت هوایی متخلف خبر داد.

-آخرین وضعیت متروهای اقماری پایتخت

ایسنا نوشت: با توجه به مرکزیت سیاسی و اقتصادی شهر تهران و جمعیتی بالغ بر هشت تا 12 میلیون نفر که هر ساله به میزان 1.1 درصد نیز رشد دارد. احداث شهرهای اقماری و هدایت جمعیت به سمت این شهرها، مورد تاکید سیاستگذاران کشور قرار گرفت.

-سند اتصال ریلی چین به ایران امضا شد

 

تسنیم به نقل از شینهوا نوشت: وزارت حمل و نقل تاجیکستان اعلام کرد سند اتصال ریلی چین به ایران از طریق قرقیزستان، تاجیکستان و افغانستان چهارشنبه گذشته در دوشنبه امضا شد.

 

-تعویق پلمب باک کامیون‌های ترکیه

مهر نوشت: در حالی قرار بود از امروز پلمب باک کامیون‌های ترکیه در مبادی ورودی آغاز شود که مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری از تعویق این برنامه با نظر مساعد وزیر راه به دلیل شرایط نامساعد جوی و حسن همجواری تا اطلاع ثانوی خبر داد.

-برقراری ۳۵۰ پرواز فوق‌العاده به عراق در آستانه اربعین حسینی

تسنیم نوشت: سعید چلندری،‌مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از افزایش ۳۵۰ پرواز فوق العاده به تعداد پروازهای برنامه ای عازم به عتبات عالیات خبر داد.

-بدون استفاده ماندن 50 درصد ظرفیت فرودگاه ها

ایرنا نوشت: محمد علی ایلخانی، مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور گفت: حدود 50 درصد ظرفیت فرودگاه های کشور بدون استفاده باقی مانده لذا افزایش تعداد فرودگاه های کشور را به صلاح و صرفه نمی دانیم./

برچسب‌ها:

نظر شما